BT mi umarł?

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 10:52:25 MET DST

witam
rano, jak zwykle siadam do laptopa z wetknietum do portu USB kluczem BT(czy
jak to sie tam tłumaczy "BT dongle") łącze sie z siemensem s55 który pełni
role modemu i odberam poczte. Konfiguracja wykonana samodzielnie działa z
przerwami od ponad roku. Wieczorem siadam, łącze soe - sory nie mozna
znalesc telefonu! biore słuchawke BT_ nie mozna znalesc słuchawki! Telefon
słuchawke widzi. Biore inny telefon, BT w kompie uparcie niczego nie potrafi
znalesc, obydwa telefony widzą siebie - kompa z BT nie widzą. W konfiguracji
kompa wszystko jest po staremu, i wydaje sie byc OK, Klucz BT jest
rozpoznawany, dioda mu mryga...... nie wiem co moze byc nie tak

7 restartów i odinstalowanie i zainstalowanie BT nie przyniosło zadnych
zmian, wg kompa wszystko jest OK, ale klucz BT "oslepł" nie widzi zadnego
innego urzadzenia BT

Czy mozecie mi pomóc? jest jakas inna meoda sprawdzenia klucza? jakis soft
testujacy?

Pozdrawiam serdecznie Tomasz