Nec ND-3530A [firmware]

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 10:21:20 MET DST

Witam,
Posiadam nagrywarkę NEC ND-3530A. Ściągnąłem do niej jakiś nowy firmware,
uruchomiłem program do flashowania i w efekcie otrzymałem informację, że
"Target NEC ND-3530A is not found correctly". Właśnie trzy takie same
nagrywarki nie czytają mi ok. 30% płyt. Co prawda na większości tych 30%
TOC się pojawia, ale części danych nie mogę odczytać. Na nagrywarce LG
GSA-4163B te same płyty czytają się bez problemów. Niestety nie wiem na
czym te płyty były nagrywane (podejrzewam Lite-on, ale głowy nie dam :) ).
Aktualnie w nagrywarce jest wersja firmware 1.80. Nie mogłem znaleźć w
sieci informacji o takim firmware. Czy ktoś kojarzy co to za nagrywarka z
taką wersją firmware? I jaką nową wersję fw mogę zainstalować?

--
Pozdrawiam,
*Habeck*