Re: 4 port hi speed usb hub

Autor: <K_at_meleon>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 01:17:18 MET DST

Maciek napisał(a):

> Nie ma nic, myślisz, że SP1 pomoże?

Witam!

Z tego co czytalem to niezależnie od posiadanego kompa, do działania USB
na high speed (USB 2.0) to potrzebny jest SP1. Może pozostałe Service
Packi też pomagają, ale u mnie juz po wgraniu SP1 USB dostalo poteznego
kopa:) Bez SP czy osobnej łatki niestety się nie obejdzie.

Pozdrawian, K@meleon