Re: Komputer za 2000zl

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 00:45:54 MET DST

Jolly Roger wrote:
> Jak komp ma służyć do gier, to przdałoby się dołożyć 50 zł do pasywnego
> GF6600 gigabyte. Wyjdzie trochę ponad 2000 zł, ale zawsze tę końcówkę można
> utargować w sklepie.

Hehe, no jasne, tylko ze tak dokladac "odrobinke" to mozna w
nieskonczonosc :) A zalezalo mi sie zmiescic mniej wiecej w tej kwocie.
Poza tym 6200 rozsadnie sie moduja jakby co.

> Reszta OK, chociaż dysku WD bym nie brał. Wiadomo, że
> sporo cichszy będzie samsung.

Wybralem najtanszy, a WD takie zle znowu nie sa. A od Samsunga wolalbym
duzo bardziej Hitachi - poziom halasu ten sam, a dyski szybsze. Tylko
akurat w prolinie nie bylo, a nie chcialo mi sie juz szukac innych cen.

--