Re: zasilacz - on/off prad

Autor: Andrzej Zbierzchowski <andrzejzb_at_gazeta.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 00:19:09 MET DST

tome19 napisał(a):
> witam,
>

> mam serwer na P4 i mam nastepujacy problem, gdy wylacza prad i
> wylacza sie serwer, to po wlaczeniu prady serwer sam sie nie
> zalaczy.. Czy mozna zrobic cos, zeby serwer sam sie wlaczal,
> wraz z wlaczeniem pradu?

To się w opcjach ACPI w BIOS ustawia. Lepiej mieć to wyłaczone, zdarzają
się takie historie: wyłaczenie -> dwie minuty -> załaczenie -> senunda
-> wyłaczenie -> pół sekundy -> załaczenie. Na przykład.

Tak mniej więcej straciłem niezaupsowanego peceta w pracy - smród i
koniec...

--
Pozdrawiam - Andrzej Zbierzchowski
Ja już wiem - JOT KA EM!!!