Problem z DVI. Again...

Autor: wytnij_to <_at_vp.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 21:34:20 MET DST

TO bylo juz tysiac razy, ale nadal nie znalazlem dobrego rozwiazania...
Kilka dni temu kupilem Samsunga 173P+. Zainstalowalem oprogramowanie,
sterowniki i tu pierwsze niemile zaskoczenie, poniewaz nie moglem
odpalic monitora na DVI za zadne skarby. Bo przelaczaniu wszystkich
opcji i setkach restartow monitor zaskoczyl! Mniej wiecej 2 dni pozniej
co chwile zaczal wyskakiwac mi blad zwiazany ze sterownikami karty
graficznej. Odinstalowalem i zainstalowalem nowe Catalysty (mam RAdka
9600 PRO), po ktorych to czynnosciach znow objawil sie problem z
odpaleniem na DVI i niestety tym razem probowalem juz chyba wszystkiego
i nic nie dziala. Gdy w MAgic Tune probuje przestawic na Digital zawsze
wybiera Analog. Na samym DVI mam tylko No connection.... Co robic?

--
[MoBo | mobo@vp.pl | Athlon XP 2500+@3200 | Abit NF7- S  ]
[2x256MB DDR 400 RAM | Radeon 9600 PRO | Chieftec 360-202]