Re: Barracuda siadla

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 21:15:39 MET DST

jedrus napisał(a):

> Jak juz go masz u siebie to zacznij moze tak:
> Moj komputer>>>>>podswietl ten "walniety" HDD i "prawa myszka"
> na wlasciwosci>>>>>narzedzia>>>>>sprawdz>>>>>zaznacz tam oba okienka.
> Troszke to potrwa, wiec w miedzyczasie poszukaj w sieci programik
> HDDRegenerator i postaw na noc. Do rana 40GB powinno sie zregenerowac.
> Mozesz tez wejsc na strone Seagate i tam sprawdzic dysk on-line.
> Po sprawdzeniu i ew. naprawieniu HDD mozesz odzyskac dane.

ta ...zregenerowac:) jak to pieknie brzmi:) tylko, ze jak masz zwalona
tablice partycji to hdd regenerator niewiele pomoze bo jak mowi
instrukcja do programiku "regeneruje" on uszkodzone sektory tak zeby
mozna bylo przeczytac dane ktore tam sie znajduja co wcale nie oznacza
ze przeczytasz je bez bledow ... i oczywiscie po takim zabiegu twoj dysk
cudownie nie ozdrowieje, jezeli jest jakies fizyczne uszkodzenie ...

takie nagle pady dysku wcale nie oznaczaja bad sectory ... komp mogl
zapisac smieci do tablicy partycji wiec wszystko wyglada jakby bylo
rozwalone ... ja w takich przypadkach jak nie da sie przywrocic tablicy
partycji odpalam GetDataBack i odzyskuje dane bez modyfikacji tego co
jest na hdd ... jezeli ktos ma balagan na dysku i bardzo mocno
sfragmentowane pliki to nie ma cudow ... wieksze pliki beda skaszanione
bo sa porozrzucane po dysku a program to nie wrozka i nie bedzie
wiedzial gdzie ich szukac ...