Re: Chieftec GPS vs HPC

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_ANTY_SPAMpoczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 19:44:38 MET DST

> Po raz kolejny przypominam że Codegeny palą się prawie zawsze solo.
> Połowę konfigu ciągną za to za sobą niektóre L&C oraz Megabajty.
Równiez i ja niejednokrotnie zwracałem uwagę na tę zależność :).
Wracając do tego Chiefteca, padł pewnie z powodu uszkodzenia płyty
głównej (lub innego elementu), która pociągnęła resztę za sobą.
Dodatkowo znając upodobania użytkowników uszkodzony komputer nie był
czyszczony od zamontowania, a ja wiadomo kurz + wilgoć najgorszym co
może spotkać elektronikę.

--
Pozdrawiam
Simon