Re: [GA-K8N U-9] brak odczytu temperatury procesora

Autor: wafd <antyspamwolnykaukaz_at_op.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 19:02:19 MET DST

Użytkownik "Marcin Wasilewski" <merlin@wytnij.to.risp.pl> napisał w
wiadomości news:dev1c9$pjk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Nikt nie ma odpowiedzi nawet na jedno pytanie? :(
>
> --
> Pozdrawiam,
> Marcin Wasilewski
> merlin@wytnij.to.risp.pl

Widocznie nikomu nie przytrafił się taki "ops". Zlóżyłem peceta na tej
płycie i trochę byłem zdziwiony, że odczyty temperatury i wiatraka działają
jedynie z konsoli i programu z płyty CD(nowszy z "gigabyte" działa, ale nie
pokazuję temperatury), a zawieszały "Everesta" i "Sandrę". Płyta monitoruje
temperaturę procesora, wiatraka i tyle. Wydaję mi się, że płytka jest
"ogólnie" niedorobiona w kwestii czujników. Podejrzewam, że niedługo na tej
grupie będzie więcej pytań, które zadałeś jako pierwszy.
Na wszelki wypadek nie "podkręcaj" na tej płycie. Jest prawdopodobnie na
gwarancji. Rób "becup" i czekaj na dalszy rozwój wypadków.
Pozdrawiam.
Wafd