Jak zrobic z peceta pilot do telewizora/radia/cd ?

Autor: Przemek Swiderski <przemek_at_ten.adres.nie.istenieje.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 16:00:47 MET DST

Witam,
Postanowilem przerobic mojego peceta na uniwersalny
pilot do sprzetu RTV w domu. Jako ze pecet dziala
cala dobe, to np rano moglby wlaczac radio - powoli
je podglasniajac, a wieczorem wolniutko wyciszac radio/telewizor
w czasie gdy ja bede zasypial.

Jako ze pracuje pod linuxem to znalazlem oprogramowanie
(LIRC) ktore potrafi mrugac diodkami i bylbym je w stanie
nauczyc rozmawiac z telewizorem czy innymi RTV.

Brakuje mi tylko sprzetu ktory przerobi peceta na pilota. :)

Na stronach lirca znalazlem link do czegos czego szukam:
http://iguanaworks.net/ir/ - tyle ze 30$ to duzo wiecej
niz chcialem na to wydac, a z podanego schematu to wyszla
by mi taka pajeczyna ze wole sie nie zabierac za probe skladania.

Czy ktos zna jakies inne gotowe rozwiazania? Jesli tak to prosze o
wszelskie namiary.

A moze kable irda (np taki http://allegro.pl/show_item.php?item=61252498)
nadaja sie do sterowania RTV - czy tez to calkiem inny rodzaj
ledek ktore sie nie nadaja?

--
Przemek