Re: Pundit-R - jakies opinie ?

Autor: Przemysław Sługocki <slugocki_at_post.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 15:55:01 MET DST

Adam Szewczak wrote:

> Hej.
Witam
> Czy ktos posiada jakies opinie ktorymi moglby sie podzielic na temat
> uzywania tego czegos :) ?
Mam od pół roku w konfiguracji:
Celeron 2,66, 1000 RAM, Samsung 120, NEC ND-3540A. Jestem zadowolony,
chociaż wentylator na procesorze nie jest tak cichy jak głosi reklama.
Dodatkowo przy starcie komputera słychać głośne 2-3 sekundowe dmuchnięcie.
> PZDr.
> Adam
Pozdrawiam - Przemysław Sługocki

P.S. Zależy do czego chcesz tego używać. Ja piszę, robię prezentacje, trochę
bawię się zdjęciami, przeglądam Internet, wysyłam/odbieram korespondencję i
takie tam. Nie gram, no chyba że w szachy - czasami :-), a to wszystko pod
Linuksem SuSE 9.3