Re: Laptop Amilo L7300

Autor: Marcin Stankiewicz <motomouse.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 15:16:13 MET DST

Tomek Woźniak <coppi@wp.USUN_TOpl> napisał(a):

> Witam!
> Przymierzam sie do kupna laptopa.

> Nie ukrywam, ze waznym kryterium jest cena. Jest taka oferta:
> Fujitsu-Siemens Amilo L7300:

Hmmm, kiedys pisałem o firmowym Fujitsu-Siemens Amilo M7405 jakoby nie było
żadnych problemów i mogę ogólnie polecić. Otóż okazało się, że notebook po 10
m-cach posiada następujące niedomagania :

1. Zasilacz szlag trafił - ale nie wiadomo do końca jaka jest przyczyna więc
można uznać, że wina użytkownika.

2. Pęka klapa w okolicy zawiasów - był w serwisie i mają wymienić całą
matrycę.

3. Nie wspominam o "wybuchających" bateriach - Fujitsu zrobiło akcję wymiany
baterii - jak będzisz kupował to sprawdź czy bateria nie kwalifikuje się od
razu do wymiany.

4. Strasznie się brudzi - wygląda jakby przeżył co najmniej 2-3 lata.

Moja Toshiba po takim samym czasie nie wykazuje żadnych oznak zużycia ;-)
Nie zrobiła też żadnego głupiego psikusa. Należy wspomnieć, że cenowo FS był
jakieś 30% droższy.

--
pozdrawiam, Marcin Stankiewicz