Re: Chieftec GPS vs HPC

Autor: Margo <margo_at_margo.net.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 14:43:33 MET DST

Daniel Chlodzinski napisał(a):

> Mozesz to rozwinac i napisac ktory lepszy ?

GPS - Zasilacz robiony dla Chieftec przez Delta Electronics.
HPC - Zasilacz robiony dla Chieftec przez Sirtec

Czytując różne opinie na róznych forach można wywnioskować, że te drugie
są znacznie bardziej awaryjne.

Ogólnie jest sporo negatywnych opini o zasilaczach wyprodukowanych
DLA Chieftec. Dlatego ja się już z wyleczyłem z zasliaczy tej firmy
i kupiłem sobie HuntKeya HK-400AP :)
HuntKey otrzymuje bardzo dobre opinie w różnych recenzjach.

--
Pozdrawiam, Arek