Re: Zmiana liter partycji dysków

Autor: jedrus <jedrus.nospam_at_psst.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 12:19:53 MET DST

Użytkownik michal.krynickiWYTNIJTO@vp.pl napisał:
> Miałem zainstalowanego starszego Windowsa XP (gdzie C i D to były partycje
> nowego dysku, a E starego), dzisiaj sformatowałem systemówke i wrzuciłem XP_SP2.
> No i ten mutant przydzielił mi dla nowego dysku C i E a dla starego D co jest
> zupełnie niezrozumiałe. Można to jakoś szybko i bezpiecznie zmienić? Żadne
> formaty nie wchodzą w gre...

Wydaje mi sie, ze kazda winda przypisuje C z pierwszego fizycznego,
nastepnie C z drugiego fizycznego ktory widnieje jako D, a potem leca
partycje ( jezeli sa ) z pierwszego fizycznego a nastepnie z drugiego.
Mozesz to zmienic np. poprzez:
panel sterowania>>>>>narzedzia administracyjne>>>>>zarzadzanie
komputerem>>>>zarzadzanie dyskami

--
jedrus
UIN: 29696116