Re: dziwny problem z p³ytami 870MB

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 11:13:29 MET DST

Z Otch³ani wyskoczy³ wredny demon, wcieli³ siê w istotê znan± jako
Sander, która zaskrzecza³a:
> W linku który poda³em, widzê p³ytkê: PLATINUM - CD-R Printable x52
> która to ma mo¿liwo¶æ nagrania 719MB ... :)

W³a¶nie mnie zabola³o ¿e ja tyle nie mogê. A mam ju¿ ponad 300
Platinumów nagranych, parê razy próbowa³em... :(

> Mo¿e te¿ aktualny firmware w nagrywarce ma na to wp³yw.

Za krótko mam ¿eby naruszaæ warunki gwarancji i wgrywaæ zhakowane
firmware. ;)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8