Re: Monitor CRC

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 21:33:41 MET DST

Hannibal wrote:

> leciutko zatrzęsa się obraz to jest zwęża się i rozszerza przez ok 1
> sec na bokach ok 2 mm. Spotkał się ktoś z tym ? Czy jest możliwość że
> o od karty graficznej a nie od monitora ?

Ja osobiście stawiałbym na monitor, ale to tylko moje "widzi mi się" - bo
sam miałem podobne objawy przed padem mojego starego monitora, ale słyszałem
o podobnych przypadkach z winy karty graficznej, za mało danych, żeby
jednoznacznie stwierdzić. Najprościej będzie, jeśli podłączysz swój monitor
do innego komputera, ewentualnie odwrotnie. ;)

Pozdrawiam!!!

Atlantis