Re: Jak w WORDZIE zrobić by w jednym tekście były różne nagłówki ?

Autor: Piotr Stawiszyński <piotus_at_wywalto.gmail.com>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 21:04:34 MET DST

luka napisał(a):
> Nie jestem zbyt biegły w Wordzie. Mam pytanie jak zrobić by w jednym
> dokumencie worda były różne nagłówki?
> Dzięki z góry.
> Łukasz

Podzielic dokument na sekcje i bedac w kazdej sekcji dac inny nagłówek :D

Pamietaj ze jak dasz w sekcji pierwszej jakis nagłowek to przechodzac do
seksji drugiej musisz kliknac w ikonke "ten sam co poprzednio" aby ta
opcje wylaczyc :D

Chyba jakos tak :D

Pozdrawiam,

Piotr Stawiszyński piotus@<wywalto>gmail.com GG Number 1141698