Problem z monitorem

Autor: Qbbeck <kelaibWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 20:37:33 MET DST

Witam

Mam problem z monitorem. Mam Samsunga SyncMaster 753DFX, monitor ma 1,5 roku.
Od paru dni drży mi obraz. Tak nieznacznie, ale widać, jest to trochę
denerwujące no i męczy oczy. Grałem w GTASA, nagle gra się zawiesiłą, jak ją
wyłączyłem, to od tego momentu zaczął drżeć obraz. Czasami przechodzi samo i
nie drży, ale potem za jakiś czas znów zaczyna. Nie mam przy monitorze żadnych
głośników, lampek, ani zasilaczy, do tej pory było wszystko ok. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam