Re: dziwny problem z p³ytami 870MB

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 19:15:46 MET DST

Z Otch³ani wyskoczy³ wredny demon, wcieli³ siê w istotê znan± jako
Sander, która zaskrzecza³a:

> Najlepiej to sprawdziæ na w³asnej nagrywarce,
> tak± mo¿liwo¶æ daje np. program: Nero CD-DVD Speed.

W³a¶nie mój Neron (szóstka) jest jaki¶ oszczêdny, przy Platinumach
krzyczy bardzo g³o¶no, przy Verbatimach tylko trochê ciszej. Dlatego
my¶lê ¿e to w równym stopniu sprawa nagrywarki jak i p³ytki.

> Ja nagrywa³em _wielokrotnie_ m.in. na CDRW 700MB Verbatim
> dane o objêto¶ci 720MB, i by³o bez najmniejszych problemów.
> P³ytki nie mog± siê marnowaæ ;)

No ale Ty u¿ywasz dobrych p³ytek. :) Wiadomo ¿e taka nie ma siê
zmarnowaæ. Ja na p³ytkach gorszych (tych które nie maj± idealnie
lustrzanej powierzchni, czyli np. Platinum) nie bardzo mogê overburnowaæ
na tyle, ¿eby zysk miejsca równowa¿y³ ryzyko (bo po co 2 mega, a 20 siê
nie da). Ale popróbujê jeszcze na wypalarce DVD, mo¿e ona jest mniej
wybredna.

Pzdr.

--
Saiko Kila