zwiechy przy grafie 3d

Autor: LQ <a_at_a.a>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 16:50:13 MET DST

witam
sprzet jak ponizej:
celeron 900
196ram
plyta jakastam ;) (z serii tanszych)
grafika gf4ti 4200 128

Przy grafice 3d albo komp sie wiesza albo resetuje po niecalej sekundzie
wyswietlania obrazu.W tescie grafiki 3d w dxdiag wyswietla sie ten
szesciokat ale tekstury sa pokrzaczone zupelnie.Gry 2d dzialaja ok natomiast
gry 3d juz nie.Grafika jest na 100% dobra bo wczesniej byl GF2mmx i bylo to
samo. Probowalem na wszystkich sterownikach, reinstalowalem nawet winxp sp2.
Zasilacz tez wymienilem na markowy feel. Pozostaje procesor plyta albo
pamiec. Procesor przegrzal sie jakis czas temu i spowodowal zwieszanie sie
kompa, jednak po wyczyszczeniu wentylatora wszystko wrocilo do normy (byl
zakurzony bardzo). Nie wiem w ktorym elemencie szukac problemu bo nie mam
zastepczych czesci ktorymi moglbym sprawdzic po kolei kazdy podejrzany
element.Czy mozecie mnie uswiadomic ktora czesc jest najbardziej podejrzana
?
Pozdrawiam