Problem z dyskiem

Autor: Maly <maly_6_at_tlen.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 16:16:11 MET DST

Witam

mam problem z dyskiem z ktorym sie jeszcze nigdy nie spotkalem. Chodzi o to
ze nagle z 60 giga zrobilo sie 30. Tak widzi BIOS a tym samym Windows, kazdy
oprocz XP bo XP wyswietla blad ze na dysku jest juz system XP i nie chce go
zainstalowac a w rzeczywistosci dysk jest swiezo po formacie i nawet nie
bylo na nim XP. Moze kiedys nie wiem bo to nie byl moj dysk od poczatku> Czy
ktos z grupowiczow moze mi poradzic czy da sie jakos odzyskac te 30 giga?

Pozdrawiam
Maly