Re: Arctic VGA Silencer rev3 - problem.

Autor: Szymon <szymon_at_onet.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 15:52:41 MET DST

> Raczej ciężko. W tyc starszych modelach jaki ja mam żeby dostać się di
> wiatrak trzeba odkręcić przednią "owiewke" a żeby to zrobić trzeba zdjąć
> wentyl z karty więc jest przy tym troche roboty. A takiego wentyla raczej
> nie dokupisz osobno.

Ja mam na gf6800 i wentlyl siadl po 8 miesiacach. A ze byla niedziela wiczor
to przerobilem go przyuzycia 90mm wentyla z obudowy. Nie wiem jak w rev3
ale u mnie oryginal byl jakby czescia obudowy (montowany pierscieniem na
trzpieniu stanowiacym czesc obudowy), niestety przy demontazu pierscien
pekl.
A sam wiatrak sie przegrzal, trzpien sie utopil i wiatrak wypadl z obudowy
;)
Jakosc wiec kiepska, tylko radiator tam porzadny, nawet bez wiatraka gpu
sie nie wylaczyl (co prawda prog to 120 stopni).

oMULEc