Re: Brak dźwięku

Autor: Jurak <WYWALTOjurak_at_vp.plWYWALTO>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 13:56:37 MET DST

> Kiedy zainstalowałem w swoim komputerze kartę wspomagającą przechwytywanie
> obrazu z kamery do komputera okazało się nagle, że nie ma dźwięku. Po
> prostu
> głośniki nie odtwarzają żadnego dźwięku. Postanowiłem odłączyć głośniki i
> podłączyć słuchawki - ten sam efekt - cisza. Nie bardzo rozumiem co ma
> piernik do wiatraka, no ale fakt jest faktem, że dźwięku nie ma po
> instalacji tego podzespołu. Co najlepsze, po odłączeniu karty dźwięku
> dalej
> nie ma :/ . Proszę o pomoc.

a sterownik widnieje w menedżerze urządzeń jak i samo urządzenie? Zobacz do
panelu sterowania/dźwięki czy tam sie cos nie pozmieniało! Moze trzeba
będzie ustawić Twoją kartę dźwiękową jako domyślną, bo możliwe że ta karta
do przechwytywania mogła tam napieszać...
tylko to mi sie nasuwa na razie, moze jeszcze nie sprawdzałeś tego wiec
mozesz sprawdzic