Monitor LCD 17" z przeznaczeniem do pracy

Autor: Mike <kimeUSUNTO_at_interia.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 11:17:43 MET DST

Witam!

Stoję przed wyborem monitora LCD 17”. Po przeglądnięciu archiwów wiem co
wybrać mając do dyspozycji przynajmniej 1300 złotych. Chciałbym jednak
zamknąć ten zakup w kwocie około 200 złotych niższej.

Moje wymagania nie są zbyt wygórowane, ponieważ:

-nie gram w ogóle,
-nie zajmuję się grafika,
-filmy na komputerze zdarza mi się oglądać góra raz na kwartał.

W zamian:

-używam narzędzi typu office, cad, środowisk programistycznych,
-dużo czytam z monitora.

Nie wiem, czy w takim wypadku zasadne jest wkładanie zbyt dużej kwoty w
monitor. Z drugiej strony, jeśli wyłoże już ponad tysiąc, to
oszczędzenie kolejnej setki kosztem niezawodności czy wzroku wydaje się
być nierozsądne, szczególnie że zakup nie jest z gatunku krótkoterminowych.

Poradźcie proszę
Mike