konieczny update biosu??

Autor: szymek <szyymek_wytnij__at_gazeta.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 10:57:17 MET DST

Witam!
Kupilem plyte glowna P4 SIEMENS D1386 na S478, podlaczylem do niej procesor
Celeron 1,7 ghz i podczas uruchamiania komputera wyskakuje mi komunikat:
Patch for installed CPU not loaded, please run the bios flash update
diskette
Wydaje mi sie to dziwne poniewaz ta plyta miala obslugiwac procesory do
2.66ghz
Czy tylko update biosu moze zmienic ta sytuacje czy tez taki stan rzeczy
moze powodowac co innego?