Re: Viśta wio - będzie cięzko

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 00:05:23 MET DST

Niejaki/a maX w wiadomości <news:deq5p3$t2q$1@atena.e-wro.net>
stwierdził(a) jakoby:

> Hmm, karty graficznej średniej klasy to wymaga Doom 3. Czy środowisko
> graficzne Visty oferuje konkurencyjną (do D3) jakość grafiki ?

Nie, aczkolwiek ktoś w Microsofcie poszedł po rozum do głowy, i podobnie
jak Apple... wróć, nie tak. Poszedł po rozum i wymyślił unikalną
technologię jakby to tak zmusić karty graficzne by prawie darmowo (znaczy,
bez męczenia procesora) wyświetlały na ekranie coś ładnego, zamiast
paskudztwa. I dobrze.

A co do "średniej klasy" - przesadzają. Low end starczy w zupełności,
aczkolwiek w tej chwili alpha obsługuje tylko niektóre karty.

A - i Vista nic nie wymaga. Ładne okienka są opcją, sam system pójdzie na
prawdopodobnie na półmegowej karcie na ISA.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//