Re: Asus nie rozpoznaje AMD?

Autor: Maciek <maciek_at_wytnijstrefagsm.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 22:23:33 MET DST

PSYLO napisał(a):

> Jakich problemów?

Takich, że przy podłączeniu mojego XP2000 system widzi go na 1,25 GHZ.
Pogadaliście sobie o procesorach, wszystko fajnie a teraz czy ktoś
mógłby odpowiedzieć sensownie i zrozumiale na moje pytanie?

Co zrobić żeby system po podłączeniu widział go jako 1,67 bez kombinowania.

--
__Maciek_O._______________ maciek@wytnijstrefagsm.pl _[