Re: Partycja extended - problem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 21:24:14 MET DST

Użytkownik "Jurak" <WYWALTOjurak@vp.plWYWALTO> napisał w wiadomości
news:den3nr$eg$1@atlantis.news.tpi.pl...

> a dlaczego powinna byc tylko jedna? Kiedys czytałem artykuł
> bodajże w pc world komputer odnośnie partycji i zalecają jeśli
> zakłada się do 4 partycji to żeby były to podstawowe...
> jak to w końcu jest? bo każdy mówi inaczej :)

Zakładaj trzy podstawowe i ostatnią rozszerzoną. Partycje podstawowe
są bezpieczniejsze od dysków logicznych, bo np. do ich odtworzenia
wystarczy tylko odbudować tabelę partycji (którą można sobie notabene
zrzucić do pliku ub zapisać w kajeciku). Z dyskami logicznymi jest to
dużo bardziej skomplikowane.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/