Re: Radeon9100 - dziwne uszkodzenie

Autor: Jakub Krajewski <jakub_at_wytnij.krajewski.org>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 18:13:18 MET DST

 Shreek <depifi$5l9$1@news.onet.pl> napisał:

> Sprawa dotyczy karty Hercules 3d Prophet Radeon 9100.
> Karta zaliczyła "czarną dziurę" - czyli przez dwa dni była u KOGOŚ, i
> ten KTOŚ powiedział, że karta jest uszkodzona.
> Wcześniej była całkowicie sprawna.

Miałem podobną sprawę z Herculesowym 9100. Efekt praktycznie identyczny,
tylko u mnie były jeszzce paski (takie extra ;). Ogólnie nie do
używania. Karty nie podkręcałem, nie dotykałem, po prostu pewnego
dnia to mi się pojawiło i już... :/ Poszedł na gwarancję.

--
Jakub Krajewski, kraju
~~~~~ 700337519s ~~~~~ http://www.audioscrobbler.com/user/kraju