Re: Płyta asrock i problemy z dyskie. Co zrobić?

Autor: ahpuch <ahpuch[wytnijnawias>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 14:26:47 MET DST

> Nie miałem innego wyboru niestety. Przetestowac na innych dyskach i
> oddać? Duzo modeli ludziom wrzuciłem ale na sisie wlasnie asrocka i
> nigdy nie bylo problemów.
> Jakieś rady co jeszcze sprawdzić? Bo to że to słaba płyta to wiem
> doskonale.

Szczerze mowiac nie wiem. Ostatnio w Action Szczecin przeczytalem
ogloszenie: "Plyta Asrock - model nazwijmy xxx666 jakistam z grafa na
pokladzie - nie wspolpracuje z monitorem Actina tez jakistam 069xyz" Z
tego, co zauwazylem Asrocki nie dzialaja z wieloma rzeczami. Ja juz sie
naogladalem gownianego sprzetu - teraz kupuje plyty MSI.