Re: Radeon9100 - dziwne uszkodzenie

Autor: Krisk <monsterg[NOspam>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 13:39:39 MET DST

>> Czego skutkiem mogą być takie objawy?
>
> chyba ktoś się bawił w podkręcanie.

Ja miałem identyczne objawy a tylko wyciągnełem na 5 minut karte i włożyłem
do tego samego komputera. Mam tylko d-sub wiec moze moja tez na dvi działa.
Takie uszkodzenie to najczęściej pamięć na karcie. U siebie pewnie dotknełem
pamięci i jakieś elektrostatyczne ładunki poleciały, innego wyjścia nie
znalazłem karta tylko wyciągnięta i włożona.