Re: Najlepsza nagrywarke na rynku, cena nie gra roli.

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 10:24:55 MET DST

Dnia 25.08.2005, o godzinie 14.12.01, na pl.comp.pecet, BQB napisał(a):

> Nec też, nec w trakcie odczytu jest głośniejszy od liteona, przynajmiej
> jak miałem 1673 i wymieniłem na 3540

Apropos Neców - w pracy mam kilka i często do mnie trafiają różne płyty
DVD. O ile świetnie nagrywają na każdej płycie jaką jej się włoży, to mają
sporo problemów z płytami, które czytają inne napędy. Bywa, że w ogóle nie
pokazuje zawartości płyty. A w domu na LG 4163B udaje mi się przeczytać
wszystko z tej nieczytającej się w Necu płyty.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*