Epson Stylus CX 3200 - problem

Autor: Snake <ciumek11_at_poczta.fm>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 10:01:42 MET DST

Witam!
Od pewnego czasu mam problem z moją drukarką, w sumie jest to drukarka +
skaner + kserokopiarka. Otóż kiedy drukuje fotografie to widzę na niej tylko
czarne i żółte kolory. Co najdziwniejsze żółty kolor zastępuje na papierze
takie barwy jak, czerwony, niebieski czy szary. Zamiast barw dostaje po
prostu różne odcienie żółtego. W drukarce jest jeszcze 40 % kolorowego tuszu
i 70 % czarnego. Proszę, o pomoc bo nie wiem co mam zrobić :/.

--
Pozdrawiam. Snake.
http://cod.cwr.pl/ - jeden z najlepszych serwisów o Call of Duty