Płyta asrock i problemy z dyskie. Co zrobić?

Autor: Krisk <monsterg[NOspam>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 07:38:26 MET DST

Miałem płyte nf7 i A2,2 niestety po 2 latach płyta padła. Musiałem szybko
kupic inną ale w mieście moim nie ma już płyt socketA i znalazłem tylko w
jednym Asrocka K7 upgrade600. Wszystko przebiegło ok nawet windowsa nie
musialem instalować. Kłopoty zaczeły się gdy chciałem procka ustawić na 133
a nie standardowe 100. Przy 100MHz mam 1350MHz. Gdy przestawiłem procka
widnows się już nie uruchomił. Po resecie brak pliku SYSTEM czyli rejestru.
Gdy chciałem zainstalować windowsa pokazywał błędy na dysku których nie może
naprawić, partycja NTSF była cała pusta. Po przestawieniu na 100 musiałem
scandiska zrobić bo pliki były pokrzyżowane, oczywiście rejestr uszkodzony i
juz nie dało się odzyskać. Zainstalowałem windowsa od nowa i jeszcze raz to
samo, tym razem już sobie kopie rejestru zrobiłem.
Wymieniłem kable, próbowalem coś w biosie zmieniać, nic to nie dało. Co to
może być za problem? Dysk SG 160Gb.
Co z tym zrobić? A może to płyta uszkodzona?