Asus P4P800-X + problemy

Autor: Liquidtouch <liquidtouch_at_buziaczek.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 23:56:47 MET DST

Witam
Od dłuższego czasu zmagam sie z kilkoma problemami z tą płytką.
Procek na niej to P4 3,2 E + jakieś gów#$% ramy 320 mhz cl 3.0
ale przynajmniej w dualu.. ale to nie ważne to wszystko jest sprawne, płyta
tylko
szfankuje
mianowicie system sie nie wyłącza nigdy... jak daje zamknij system to
uruchamia sie ponownie
mimo, ze słysze ze dyski przestają na chwile pracować bo cichną... dzieje
sie tak na
różnych systemach jakie miałem do tej pory czyli win 2k, win xp, winxp sp2
w biosie wykożystałem chyba wszystkie konfiguracje ustawień powera
aha... zasilacz to wynalazek q-tec'a za 150 zł z pfc ale nie przypominam
sobie,
zeby na poprzedniej płycie z duronem coś takiego mi robił
kolejny problem to chasis... ciekawe co to... byłem ciekaw czytając users
guide (in english) i wyciągnąłem
zworke tak jak zalecali i od tej pory wyskakuje mi jakieś info przy starcie
ze chasis failed czy cuś takiego
czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić ? aha... bios nowy ;]
Pozdrówka
Liquidtouch