Re: nvidia czy ati?

Autor: Liquidtouch <liquidtouch_at_buziaczek.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 23:48:56 MET DST

Użytkownik "wrzech" <asdfwrzechqwert@o2.pl> napisał w wiadomości
news:opsv22fmwermsh8i@wrzech.tbs.inside.pl...
> Planuje zakup karty graficznej. Jeszcze rok temu wybor prawie zawsze padal
> na ati, a teraz co jest godne polecenia? Na zakup przeznacze okolo 400,
> moze troche wiecej (+50) i nie wiem co kupic. Warto inwetsowac w karte w
> 256mb pamiecia? Moj stary juz gf 2 gts juz zaczyna nie dawac rady a
> Battlefieldem 2 i czasami rwie w gta SA. Kosztowal sporo i sporo czasu tez
> popracowal bo cale 4 lata, dlatego chcialbym zeby terazniejszy zakup tez
> troche popracowal ze mna. Karte zmieniam tylko i wylacznie ze wzgledu na
> terazniejsze i zapowiadane gry wiec chcialbvym zeby ruszyly na srednio
> [...]

polecam kupić gf 6200 i przerobić na 6600, albo radka 9550 na bodajże 9700
osobiście mam p4 3.2 E i 6600 GT (ddr3 1.6 ns) i śmiać mi się chce z tego,
że napisałeś,
że za 400 zł masz zamiar pograć w gry przszłości bo nawet doom 3 który
wyszedł rok temu Ci
nie poleci bo masz za mało ramu przede wszystkim, a karta też taka sobie

pozdrawiam

Liquidtouch