Nie uruchamia się z dyskietki strtowej ???

Autor: Mario <mario_at_cos.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 20:52:31 MET DST

Komputer Pentium 166, od pewnego czsu podszas uruchamiania pojawiał się
memory test fail (pamięć SIMM), po wciśnięciu F1 Windows 95 ładował się
i można było pracować.
Teraz po wciśnięciu F1 pokazuje się tapeta win 95 i nic dalej nie idzie.
Postanowiłem przeinstalować windowsa. Wchodząc w tryb awaryjny udało mi
się sformatować dysk.
Teraz nie mogę odpalić kompa z dyskietki startowej. Po włączeniu pojawia
się memory test fail, daję F1 komp czyta dyskietkę (startowa win 98)
następnie wybieram obsługę cd-rom i w tym momęcie komputer wiesza się.
Podobnie gdy chciałem odpalić ultimate boot cd, pojawia się menu ale nie
można uruchomić żadnego programu.
Czy przyczyną takiego stanu będzie pamięć czy może coś innego (nie
posiadam innych części żeby próbować podmieniać, nie wiem czy kupić
pamięć)???

Pozdrawiam Mariusz