asp 3.0 i dll

Autor: Robert G <Robert.Grzesiak_at_lexpolonica.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 14:36:58 MET DST

Witam
    Wyslalem klientowi zwyklego DLL zawierajacego 2 zwykle funkcje, bez klas
i twierdzi ze nie da sie go uzyc w asp 3.0 (nie asp.NET - tutaj uzywa sie
bez problemu), tylko ze musi to byc serwer COM i trzeba tego DLL
zarejestrowac... Hmmm, wydaje mi sie to dziwne - COM jest potrzebny jak
korzystamy z klas, natomiast zwykly dll ? W .NET robi sie to prosto, np.
[DllImport("shop_key.dll", EntryPoint="GenProductKeyPB")]

  public static extern string GenProductKeyPB(int par_order, int
key_number);

i pozniej zawolac ja, np. textBox1.Text = GenProductKeyPB(2147483, 6535)

Az mi sie nie chce wierzyc ze w zwyklym ASP 3.0 nie da sie zawolac zwyklej
funkcji z klasycznego DLL. Napiszcie mi prosze jak to wywolac (ten sam
przyklad) w asp 3.0 jak sie da, a jak sie nie da to dlaczego ? Przeciez
dawniej dll sie nie rejestrowalo wogole i jakos sie ich uzywalo....

pozdrawiam
Robert