Jaki laptop kupić?

Autor: Paweł <pawra_at_op.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 13:47:32 MET DST

Witam

Nie jestem w tym temacie dobry, dlatego chcę się zapytać ludzi, którzy (mam
nadzieję)poradzą mi coś na mój problem.

Chciałbym sobie kupić laptopa, <na którym chodziłby win 98, a najlepiej XP
czy 2000>, który służyłby min do otwierania głównych programów jak Word,
oraz do korzystania z internetu poprzez inny komputer. Nie wiem co powinien
taki laptop posiadać. Chciałbym również zorientować się, ile musiałbym na
niego wydać.
Bardzo proszę o radę.

Pozdrawiam
Paweł