Re: Pech czy badziewie...

Autor: Piotr Wolski <volus_at_no_spam.post.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 08:52:03 MET DST

> Dzisiaj, po siedmiu miesiącach zdetonował mi w komputerze CHIEFTEC
> HPC-360-302-DF :(
Mi też taki padł z głośnym hukiem, ale spowodowane było to zbyt dużym obciążeniem. Pracował 1,5 roku i sklep wymienił mi go bez słowa na nowy, dając kolejne 24 miesiące gwarancji. Pomimo huku i smrodu komputerowi nic sie nie stało wszystko hula jak należy i dlatego warto kupować markowe zasilacze jak już sie spalą to samotnie a nie ciągnąc za sobą pół komputera.
pozdrawiam
volus
ps.
Czy ktoś wie jak jest różnica pomiędzy Ch 360-202df a 360-302df?