Re: nvidia czy ati?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 00:20:32 MET DST

Użytkownik "wrzech" <asdfwrzechqwert@o2.pl> napisał w wiadomości
news:opsv22fmwermsh8i@wrzech.tbs.inside.pl...
> Planuje zakup karty graficznej. Jeszcze rok temu wybor prawie zawsze padal
> na ati, a teraz co jest godne polecenia? Na zakup przeznacze okolo 400,
> moze troche wiecej (+50) i nie wiem co kupic.

GF6200, może GF6600

> Warto inwetsowac w karte w 256mb pamiecia?

Biorąc pod uwagę że różnica w cenie jest parę % to chyba warto. Oczywiście
pod warunkiem że karta 256MB nie ma gorszych pamięci od tej ze 128MB (co
nieraz się zdarza). Zwłaszcza że masz tylko 512MB RAM (do gier niedługo
będziesz musiał kupić kolejne 512MB).

> Moj stary juz gf 2 gts juz zaczyna nie dawac rady a Battlefieldem 2 i
> czasami rwie w gta SA.

Jak BF2 chodzi/wygląda na GF2 :) ?

> Kosztowal sporo i sporo czasu tez popracowal bo cale 4 lata, dlatego
> chcialbym zeby terazniejszy zakup tez troche popracowal ze mna.

Dlatego na nową kartę jeśli ma pochodzić tyle samo czasu najlepiej wydać
tyle co dałeś wtedy za GF2GTS. A za 2,3 lata gierki już będą wykorzystywać
256MB w karcie grafiki (to w kontekście akapitu wyżej).

> Karte zmieniam tylko i wylacznie ze wzgledu na terazniejsze i zapowiadane
> gry wiec chcialbvym zeby ruszyly na srednio wysokich detalach.

Na 6600 napewno da się pograć w teraźniejsze i zapowiadane gierki w wysokich
/ bardzo wysokich / najwyższych detalach, conajwyżej zjedziesz w dół z
rozdzielczością i/lub antyaliasingiem. A do 800x600 bez AA będziesz musiał
zjechać nie wcześniej niż za 2 lata