Vi¶ta wio - będzie cięzko

Autor: TePe <tomekp0_at_o2.POLSKA>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 23:22:17 MET DST

Własnie pobawiłem sie nowym dziełem majkrosoftu czyli wondowsem vista i
powiem wam że nie jest za wesoło :/
Jest pare ciekawych nowych rozwiazań, ale tez kilka uci±żliwych.
No ale nie o tym bo to ntg ;)
moj sprzet testowy:
P4 1,7
Radek 9550 gigabyta
512 mb ram
Czyli nic wystrzałowego, mozna przyj±ć ze komp do prac biurowych
powinien starczać w 100 % ... ale nie starcza.
Nawet sam windowsik ma problemy z płynnym chodzeniem (a wyłaczyłem pare
cieni itp.)
Porównać to można do XP puszczonego na 366 mHz
Wiec nie zapowiada sie to za wesoło :/
Co prawda to wersja beta a premiera ma być w 2006 ale jako¶ nie jestem
przekonany, mam tylko nadzieje ze majkrmeni jakims cudem przyspiesza go ;)

P.S.
jezeli moj serwer ruszy (prawdopodobnie rano) to tu macie dwa moje screeny
http://www.foto.1x.com.pl/vista/tomek.JPG
http://www.foto.1x.com.pl/vista/tomek2.JPG

TePe