"Zaginiona" :) karta sieciowa.

Autor: Regis <nbvc_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 20:59:17 MET DST

Nie wiem, czy dobrze skierowałem swe pytanie(jeśli nie, podajcie jakąś
grupę, do ktorej pytanie bardziej pasuje). Otóż posiadam w komputerze dwie
karty sieciowe. Jedną, na płycie głównej (zintegrowana), druga, wewnętrzna,
"oddzielna". Do dziś korzystałem jedynie z 1 karty (oddzielnej), dziś
potrzebuję użyć tej drugiej. Problem tkwi w tym, że nigdzie jej nie ma ;).
Wygląda, jak by była nie zainstalowana, nie wyszukuje jej menedżer urządzeń,
ne można jej dodać w "Dodawaniu sprzętu". Jak sprawić, aby "powróciła" na
nowo ??
Posiadam Win Xp Pro, 1 (oddzielna karta) - Karta Intel 21143-Based PCI Fast
Ethernet (rodzajowa) , 2 zintegrowana z płytą główną ASUS.