Re: chieftec i p³yta ecs

Autor: Witold Romaniak <witold_romaniak_at_op.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 17:29:00 MET DST

Miroslaw Szejduk <miroslaw_szejduk@o2.pl> wrote:
> Kupiles uszkodzony zasilacz, wymien go w sklepie.

Nie, bo z inn± plyt± (Abit) dziala OK. Z kolei do tego Abita mialem
podlaczonego Chiefteca hpc-360-202, ktory dobrze chodzi tez z ECS. I wez tu
badz madry.

Teraz mam pytanie: ktory z tych zasilaczy Chieftec jest lepszy:
gps-400aa-101a
czy
hpc-360-202 ?

Widze, ze ten pierwszy jest glosniejszy, ale cos jeszcze?
Tu s± ich specyfikacje:
http://chieftec.pl/?mod=psu
ale takie parametry jak PFC pasywne czy aktywne to mi nic nie mowi (ten
pierwszy ma aktywne, drugi pasywne).

WR