Re: telefon startuje komputer

Autor: Robert Kolebuk <kolebukr_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 13:17:34 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:deaqel$oml$1@inews.gazeta.pl...

> "Robert Kolebuk" dea23i$9is$1@news.onet.pl

> Bez przesady. :) Człowiek nie jest wcale taki głupi, skoro zbudował
> komputer, telefon i modem oraz sklep, w którym może robić zakupy. ;)

Cześć!

Strasznie mi głupio pisać tu znowu w tej samej sprawie, ale... ciągle
telefon odpala mi kompa. Wedy odznaczyłem to w biosie i zaufałem, że będzie
ok. Nie sprawdziłem! A dzisiaj znowu to samo. Opcja jest wyłczona na 100%,
ale nic to nie daje. Sprawdzałem w systemie (XP SP2), niestety nie mogłem
nic znaleźć.
Czy ktos ma jakis pomysł?

Pozdrawiam

Robert