Re: p³yta pod procesor Sempron

Autor: Arek Wo³owicz <wolek_at_CIACHepf.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 11:56:54 MET DST

Witam.
walery1978@poczta.onet.pl napisa³(a):

> to jest Socket 754
> nie interesuje mnie najtañsza p³yta, ale jaka¶ dobra i sprawdzona
> w ¿adnym wypadku nie mo¿e to byæ gigabyte
>
> PS. nie jestem takim zupe³nym laikiem, zeby wykladac mi podstawy wiedzy o
> p³ytach g³ównych

Je¶li nie jeste¶ laikiem to pisz konkretnie, Semprony s± dostêpne w
dwóch wersjach :D.
Je¶li ten socket, to mo¿e Asus, na K8T800 Pro lub NForce 3.
Z innych firm to oprócz niechcianego Gigabyte'a masz Abita, Solteka,
Epoxa i MSI. Ka¿da ma co¶ do zaoferowania, ja mam dobre do¶wiadczenia z
Epoxem. Teraz u¿ywam Gigabyte'a i te¿ jestem zadowolony. Jaki¶ czas
u¿ywa³em Asrocka, a zaczyna³em od ECS. Najmniej stabilny okaza³ siê
Asrock (chipset SIS), ECS akurat trafi³em na bardzo dobr± p³ytê (K7VZA).
Obecny Gigabyte te¿ jest bardzo stabilny. Odk±d go mam nie zawiód³ mnie,
pracuje obecnie w trybie High Performance (funkcja biosu, podkrêcaj±ca
automatycznie procesor, pamiêci itd.). Je¶li poszperasz w sieci,
znajdziesz opinie, ¿e najlepszym chipsetem dla AMD jest NForce.

Wybór masz naprawdê du¿y, a opinii i rad bêdzie tyle ilu radz±cych ;)
Pozdrawiam,
Arek.

--
[ Arkadiusz Wo³owicz | wolek [at] epf [dot] pl          ]
[ AMD Duron 1600 | 512 MB DDR 333 | Gigabyte 7VT600P-RZ ]