Re: LCD Samsung SyncMaster 193P - co o nim myslice?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 11:15:13 MET DST

Użytkownik "Darek" <darekkkk@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dejnaj$r0d$2@nemesis.news.tpi.pl...

| Użytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisał w wiadomości

| Hehehe, to albo widac, albo nie widac, bo powyzsze zdanie sie wzajemnie
| wyklucza. Jesli mozna je zobaczyc, to znaczy ze smuzenie jest widoczne.
| Opinia wzajemnie sie wykluczajaca jest z definicji niewiarygodna.
|

| Darek

Praktycznie rzecz biorąc bo własnie się glapię w 193P+ i piszę tego posta.
Mam włączoną ocję, pokazuj zawartośc okna przy przesuwaniu, czy jakoś tak.
Fkatycznie widać, że napisy czarne nia białym tle robia się minimalnie
grubsze...w zasadzie przecież nawet lekka poświata jest też w monitorze CRT.
To smużenie które jak mówie lekkutko ( wiem, że to bardzo subiektywne ale
naprawde jest lekkie czarny-biały-czarny), test jest absolutnie czytelny...
Dla mnie to nie stanowi problemu. Przewijam stronę, przesuwam to właśnie
okienko i każda literka jest czytelna, można odróznić bez problemu z od ż. W
grach smużenie jest tak minimalne, to zależy co chcesz robić czy grać czy
wpatrywać się z nose przy matrycy i szukac rozmuć. Jedynie w Ut 2004 i Doom
3 jest to troszkę bardziej widoczne. Ale zależy to od ustawienia Poziomu
Contrastu i Janości w samej grze. Ja zauważułem, że jeśli zrobić grę za
ciemno to smużenie jest widoczne w tych 2 grach, jeśli poziom jasności jest
normalny, tak, żę w ciemnej planszy widać wszystko jak należy(znowu względna
rzecz ale zaufajcie;) ), to smużenia dla mnie praktycznie nie ma. W HL 2,
gram i nie widzę.. w CS w ogóle. Ciekawe jest też to, że na złączu DVI przy
zalecanej rozdzielczości osiągam 75 Hz odświerzana Pionowego, a mówiono, że
to tylko max 60. Generalnie przechodząc ze starszego CRT 17 na coś takiego
jak LCD. To rewelacja. Grafiką zajmuję sie amatorsko... ale mam oko i wiem
jak co powinno wyglądać. Barwy i orazu wygłądają rewelacujne. Nawet dla
kogos kto ma tylko aparat cyfrowy i najzwyczajniej chce sobie obejrzeć co
napstrykał, to jest szok. Obraz jest tak duży tak stabilny, tak soczysty, że
nie ma potrzeby drukować tego na papierze. Jeszcze raz w filmach smuzenia
nie ma W OGÓLE. Na siłę spóbowałem się dopatrzyć, ale wygłądałem jak idiota
z nosem w monitorze....;P. Nie ma. Zreszta wszyscy patrzą na to smużenie
tylko. Ja bym stawiał nawet bardziej na inne parametry. Kąty widzenia
uważam, że nie ma się w ogóle co pakować w monitor LCD który ma kąty poniżej
170/170. Kontrast przynajmniej 800:1. Nie powinien być za jasny bo męczą się
oczy. Szczególnie jak się przesiądziesz z wypalonego CRT. Wygłąd samego
monitora. Nie wlewając sobie za bardzo, uważam że samsung 193P+ i 193P.
173P. Maja genialny wręcz wygłąd. Metalowa cholernie silna obudwa.... a co
najważniejsze, monitor jest naprawdę plaski. Patrząc na tył niektórych LCD
to płakać mi się chce, nie dość że są z plastkiku to z tylu masz wrażenie że
masz chlebownik.
No to na tyle.Narazie mam monitor dokładnie 2 Tyg. Zadnego zdechlaka nie
mam. Wszystko działa rewelacyjnie... Wkrótce we wrześniu montuje go na
ścianie po remoncie pokoju. Zapodam linka ze zdjęciami. ;-).