Re: Belinea czy BenQ

Autor: Dexter-Labolatory <dexter-labolatory_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 10:03:10 MET DST

Użytkownik "squirs" <squirs@wytnij.to.go2.pl> napisał:

> Witam
> Który spośród poniżej wymienionych monitorów LCD lepiej kupić?
> Belinea 101715
> BenQ T705
> Zastosowanie raczej nie wyczynowe ;-) Programy biurowe , czasami film
> jakaś gra itp.
> Wybór z tych wspomnianych. Opinie w stylu dopłać trochę i weź Iiyame czy
> Eizo raczej można sobie odpuścić.

ja bym postawil na Belinee

mam modele:
10 17 41 - moja pierwsza sztuka dziala do dzis i zadnego wypalonego piksela
nawet nie ma :)
10 20 05 - tego uzywam w domu
10 19 02 - po drodze kupilem dziewczynie

nie mam zadnych problemow z tymi monitorami.

Ten Twoj kosztuje 995,00 zł
ja bym wybral zamiast niego: 101735 (DVI) ze wzgledu na:
- lepsze parametry
- mala roznice w cenie (okolo 100zl)

z tego co wiem sa dwa serwisy w polsce: warszawa i krakow
gwarancja "door-to-door" ponoc dziala tak, ze np. wysylamy w poniedzialek
(przed 12) kurierem, paczka do nich dochodzi wieczorem, we wtorek naprawa i
wysylka, w srode ma sie sprzet spowrotem

slyszalem ze to tak dziala - co moze cieszyc -> ale moze ktos sie wypowie
jak to w praktyce wyglada? :)