Re: LCD Samsung SyncMaster 193P - co o nim myslice?

Autor: ..::Friend::.. <guciotek_at_gazeta.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 09:31:31 MET DST

> jeśli ktoś chciałby się podzielić opinią na temat tego monitora to
> będę
> bardzo wdzięczny.

Po pierwsze oba monitory to ta sama matryca PVA 1000:1 "8ms".
Jezeli miałbym w skrocie wypunktowac zalety i wady P19-2 kontra 193P+:

P19-2:

+ super kolory najlepsze w tej klasie cenowej, zero
ditheringu/mikrowzorów
+ mniejsze smuzenie od 193P+ wg mnie na poziomie TN 16ms
+ normalne i dosc bogate menu w monitorze a nie programowe sterowanie
+ jeden z nieliczynych monitorów jakie widziałem (na VA) ktory idealnie
spisuje się na stronach www o ciemnej stylistyce - praktycznie jak naCRT

- wygląd (głosniki) nie kazdemu odpowiada
- cena bo ostatnio podrozał 2200zł
- brak gwarancji na piksele (u mnie 1 subpiksel ale wogule nie widoczny
bo to matryca jodełkowa)
- z forum mva wynika ze jest pewien rozrzut jakosciowy w egzemplarzach
tego modelu

193P+:
+ super wygląd i jakość wykonania mechanicznego
+ cena o 200zł nizej
+ gwarancja na uszkodzone piksele
- dithering/mikrowzory przy niektorych stronach potrafi drzec obraz
- brak menu tylko sterowanie z programu

Tu kilka fotek mojego P19-2
http://www.friend.za.pl/P192/index.html

GM