Re: odblokowanie potoków w 6800le...jak to właściwie jest???

Autor: gregc <grzeczu_at_usunto.klub.chip.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 08:58:18 MET DST

<gizbucha@poczta.onet.pl> wrote in message
news:254b.000002b6.430d659c@newsgate.onet.pl...
> witam
> pyt kieruje przede wszystkim do użytkowników odblokowanych kart...
> znajomy w sklepie powiedział mi, że było bardzo dużo zwrotów modowalnych
kart,
> ze po jakimś czasie przestają działać odblokowane potoki, dokładnie to nie
można
> ponownie ich odblokować (np za 6 razem po reinstalacji windowsa) - nie
wydaję mi
> się to możliwe, ale chciałbym zapytać użytkowników - czy ktoś z Was miał
> problemy z modowalnymi grami, a szczególnie z 6800le na 16p/6v

> [...]

Ja mam GF6800. Oblokowałem 6v jakieś pół roku temu i nie mam żadnych
problemów.
Natomiast niestety dodatkowe 4p nie powiodły się - w 3DM2003 pojawiały się
_czasami_ artefakty ( ale nie zawsze ...) , FarCry zaś lubiał się niekiedy
zwiesić ... Tyle że to była karta z definicji "niemodowalna", zwykła - dobre
więc i tyle.

 pozdrawiam